RSS vesti

Strana se učitava

MTB vožnja po Rajcu
25 - 26. april 2015.

MTB vožnja po Rajcu 25 - 26.04.2015.

Pet momaka i moja malenkost, su se dokotrljala do Sava centra. Subota, rano jutrom u 7h. Spakovasmo bicikle u prikolicu i pravac planinarski dom na Rajcu. Stigli 9,30, smjestili se u sobe i popili kafu. U pola 11 spremni za vožnju. Malo pedalanja, malo guranja...

Do Dobre vode stigosmo ubrzo. Dan odličan za vožnju. Malo odmora, pa krenusmo dalje.
Popesmo se i na Veliki Suvobor(866m). Spust do Ravne gore je bio pravi uzitak. U selu postrojavanje ravnogorskog pokreta. Šarolika družina. Kratka pauza, pa nazad.

Uz brdo nije baš bila šala voziti. Nekako izgurasmo ponovo do Dobre vode. Duži odmor uz kobasice sa žara i hlađenje vodom sa izvora. Prema vrhu Rajca smo se vratili preko „Vučijeg trkališta“. Lijepo iskustvo vožnje kroz šumski čestar. Pred polazak na tu stazu, imali smo priliku vidjeti parenje poskoka. Rijetka privilegija. Na Rajac (848m) stižemo prilično mokri od znoja. Malo fotkanja, pa se dadosmo u neviđen spust do doma. Sve je prštalo.

Dole nas dočekao topao tuš i još toplija čorba. Posle obilne i ukusne večere, malo se družismo u restoranu. Na spavanje odosmo rano, oko 22h. Valja sutra opet...

Doručak u 8h. Svježi i odmorni krećemo pored izviđača ka Čanku. Spuštanje do česme i fotkanje. Uzimamo dovoljno vode. Guramo do šumareve kuće. Na nekim mjestima i prenosimo bajseve preko palih debala. Sunce nas prati u stopu. Odatle lagana vožnja makadamom do vojnog objekta, pa spust do raskrsnice. Idemo lijevo, do Gornjih Banjana. Put pored Dičine je prilično razvaljen. Jedna probušena guma na trn. Svi su učestvovali u zamjeni. U Banjane ulazimo kao konjica, jedan za drugim. Vrlo blatnjavi i širokih osmjeha. Mještani nas zagledaju. Ivana nam kuva kafu u svojoj kafani „Lovački sastanak“.

Uvjek vrijedno iskustvo. I njen osmjeh je bio širok i blistav. Dobar odmor. Krećemo nazad asfaltom. Put je vrlo strm. Malo vožnje, malo guranja i sve tako dok ponovo ne ugledasmo zgradu vojske. Pravimo krug, vraćajući se pored izviđača. Vrijeme kao naručeno. Dva dana miline. Pred domom nekoliko ljudi u bašti. Tražim vozača i pakujemo bicikla. Potom tuširanje i pakovanje stvari. Ručak nas diže iz umora. Rajko i Zorica to savršeno rade. Bojana nas je posluživala, na opšte zadovoljstvo. Pozdravismo domaćine i oko 16h pokret za Beograd. Brzo prođe, ali...opet ćemo.

Vođa akcije, izveštaj i fotografije: