RSS vesti

Strana se učitava

Izlet iznenađenja - Belmeken, 2626 m
03 - 07. jun 2015.

I ove godine, izlet iznenađenja iznenadio je sve učesnike. Izlet je izveden na poznatoj planini, ali nepoznatom vrhu. Krenuli smo ka jugu, a zatim ka Bugarskoj i Sofiji. Zoru smo zatekli na auto-putu Sofija - Plovdiv i zaustavili se u Kostenecu, na istočnoj Rili. Po dogovoru nas je sačekao kamion u selu Kostenec, u blizini Kostenečkog vodopada. Nakon pripreme za uspon, nastavljamo ka polaznoj tački za uspon kamionom čija je godina proizvodnje skoro neverovatna -1956. Makadamskim putem, za sat i po smo prešli 12 km i dostigli visinu od 1750 m. Dalje se nije moglo kamionom. Nakon dobrog truckanja, započesmo uspon ka planinarskom domu Belmeken. Dom se nalazi iznad Ravnovrškog jezera. Od doma, preko prevoja Premkata, izlazi se na vrh Belmeken (2626 m). Istom stazom se vraćamo do doma i kamiona koji nas vraća do sela i našeg prevoza. Autobusom se prevozimo do Boroveca, gde je bio obezbeđen smestaj. Uveče je Marijana organizovala zabavu na kojoj su učestvovali i planinari iz Osijeka i Visokog. Sutradan krećemo na kupanje u Separevoj banji i nastavljmo put ka Sofiji. Nakon kraće pauze u metrou, rano smo se vratili u Beograd.