RSS vesti

12-13.03.2016

Остале фотографије погледајте ----->ОВДЕ
12.03.
Из Београда смо кренули у 6 сати ујутро. У насеље Ртањ дошли смо око 9 сати. Убрзо смо кренули на успон. Избегли смо клизаву стрму стазу одмах на старту већ смо отишли лакшом заобилазном. Време је било магловити а горе је повремено дувао јак ветар. Изгледало је да ће се време побољшати али то се није десило тако да је цео успон трајао по магли и ветру. Успон до врха Шиљак-1570м трајао је око 3,5 сата а повратак око 2,5 сата. Кратко смо се задржали на врху и вартили се у насеље. Прешли смо укупно 14км, успон око 960м, време трајања шест сати, на тури су били сви учесници/ укупно 15/ .

Пут смо наставили преко Соко бање и Књажевца до Калне где смо преноћили једну ноћ.
13.03.
Стара планина. Из Калне смо у 7,30 кренули превозом преко Балта Бериловца до села Равно Бучје на западним падинама централног старопланинског гребена. У село смо превозом стигли до хидроцентрале и одатле кренули на успон на врх Хајдучки камен-1711м. До превоја Св. Никола води шумски пут а даље патролна стаза. Време је било снежно, преко ноћи је нападао нови снег и дувао је на гребену јак источни ветар. На врх смо стигли за 3,5 сата по јаком ветру и снегу. Вратили смо се истом стазом у село око 14 сати. Дужина туре је била око 12км, успон 890м. На тури је било 14 учесника, време трајања шест сати.

Вратили смо се преко Сврљига где смо свтарили до познатог ресторана „Камионџије“. У Београд смо стигли у 22 сата.

Због лоших временских прилика овог пута није било прилике за више фотографија осим групних на врху и још понека успут.