Jastrebac   -   12.12.2003. - 14.12.2003.

Autobusom Pobede krenuli smo ka Jastrepcu. Nakon kraćih zadržavanja stižemo oko 21h u pl. dom (Limarev Dom).
    Nakon smeštaja učesnika iveselog druženja odlazimo na spavanje. Sutradan, po preporuci, sa ljubaznim vodičima I domaćinima krećemo ka novootvorenoj stazi za Mečije stene. Šumoviti Jastrebac je skrivao stene koje se nalaze ispod Stracimira sa severozapadne strane. Uživali smo provlačeći se izmedju stena koje su u pojedinim delovima visoke ipreko 10m. Nastavljamo dalje ka Belijevoj kolibi kratko se zadržavamo i krećemo kružnom stazom ka domu. Uveče izvanredna zabava u organizaciji Srze.
    U nedelju krećemo na glavnu pešačku turu od Limarevog doma do Ribarske Banje. Zaobilazimo lovište sa desne strane iprvu pauzu pravimo kod Belijeve kolibe. Nastavljamo dalje usponom ka Sracimiru (1394m) i nakon 3h stižemo na vrh. Posle kraće pauze krećemo se zaobilaznom stazom oko Svetlećih stena ka Velikoj Djulici (1492m). Zaobilazimo sam vrh i dolazimo na drugi po visini vrh Jasrepca - Pogled (1481m). Posle kraćeg zadržavanja nastavljamo ka Ribarskoj Banji. Nakon predjenih 26km stižemo u banju u 16h. Dalje nastavljamo autobusom i u Beograd stižemo oko 21h.

izvedene pešačke ture:
Limarev dom - Mecije stene - Belijeva koliba - Limarev dom -14km, 5h hoda, 35 učesnika
Limarev Dom - Belijeva koliba - Stracimir - V. Djulica - Pogled - Ribarska banja - 26km, 8h hoda, 23 učesnika.